manchester united udebanetrøje Hvordan Sancho fandt sin form hos Man Utd Jamie Bynoe-Gittens: Vil eks-Man City vidunderbarn blive 'den nye Sancho i Dortmund?
Loftus-Cheek blev hentet til at spille de sidste 20 minutter i Chelseas Premier League-åbning mod Huddersfield Town i denne sæson, men blev derefter udeladt af truppen til sidste uges sejr over Arsenal.

Endnu et lånetræk var blevet rapporteret som en mulighed efter Loftus-Cheeks lovende VM-præstationer, men Sarri siger, at det ikke vil ske før tidligst i januar.

"Jeg besluttede at sætte to fløjspillere og kun en midtbanespiller på bænken [mod Arsenal]," sagde Sarri som forklaring på Loftus-Cheeks fravær.

"Jeg har talt med ham to gange i denne uge, efter at jeg talte med klubben, så jeg tror, ​​at han bliver hos os. Vi kan tale igen om hans situation, men jeg tror først i december."

Loftus-Cheek har spillet 33 kampe for manuel neuer trøje Chelseas førstehold og fik sin debut i 2014 og spillede 25 gange for Crystal Palace i sidste periode.